Strona główna
Strona firmowa

17 854 55 55

folres@folres.pl

Koszyk ( pusty )

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Informacje ogólne

  • Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów, których dostępność zostanie potwierdzona w trakcie realizacji zamówienia przez sklep internetowy e-folres.pl

  • Właścicielem sklepu internetowego e-folres.pl jest firma FOLRES sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów, NIP 813-367-09-27, zwany dalej Sprzedającym.

  • Sprzedaż odbywa się poprzez sieć Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

  • Zawartość strony sklepu e-folres.plnie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i może być rozumiana wyłącznie jako informacja handlowa.

  • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

Zamówienia

  • Złożone przez Kupującego zamówienie nie stanowi zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.

  • Kupujący składa zamówienie poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie e-folres.pl

  • W wyjątkowych sytuacjach zamówienie może zostać przyjęte za pomocą poczty elektronicznej: e-sklep@folres.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: \+48 17 854-55-55,

  • Zarejestrowany użytkownik ma możliwość:

  1. dokonywania zakupów w sklepie internetowym e-folres.pl

  2. jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów,

  3. jest uprawniony do udziału w promocjach i konkursach,

  4. opiniowania sprzętu bez konieczności moderacji i akceptacji z naszej strony,

  • Do realizacji zamówienia poprzez stronę e-folres.pl niezbędne jest prawidłowe wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia.

  • Po otrzymaniu zamówienia Sprzedający przesyła Kupującemu wiadomość zwrotną z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Z chwilą odebrania przez Kupującego informacji o przyjęciu zamówienia dochodzi do zawarcia umowy.

  • Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:

    1. po otrzymaniu przez sklep formularza zamówienia wysłanego przez Kupującego ze strony internetowej sklepu - dla zamówień płatnych przy odbiorze.

    2. po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu - dla zamówień płatnych przelewem.

  • Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego potwierdzenia przez Sprzedającego. Wprowadzanie zmian lub wycofanie wysłanego zamówienia jest możliwe poprzez kontakt e-mail pod adresem

  • e-sklep@folres.pl bądź kontakt telefoniczny pod numerem: +48 17 854-55-55.

  • Realizacja zamówienia uzależniona jest od dostępności danego towaru w magazynie lub u dostawców sklepu.

  • W przypadku braku towarów objętych zamówieniem lub wystąpienia problemu z realizacją zamówienia Sprzedający:

    1. skontaktuje się z Kupującym w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia, Kupujący może wówczas podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, modyfikacja zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia) - przed zawarciem

    2. Rezerwacja w sklepie- pozwala na wybór w którym użytkownik sklepu osobiście odbierze kupowany przedmiot; zamówienie zostanie zrealizowane przez handlowca ze sklepu

    3. Kupujący może odstąpić od umowy albo żądać naprawienia szkody wynikłej z braku realizacji zamówienia - po zawarciu umowy.

  • W przypadku podania danych uniemożliwiających kontakt z Kupującym Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.

  • Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.

  • Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Kupującego wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W braku powiadomienia Sprzedawcy przez Kupującego o zmianie adresu e-mail, korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa się za prawidłowo doręczoną.

Ceny towarów i płatność

  • Wszystkie ceny podane na stronie internetowej wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  • Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego

  • Z zastrzeżeniem pkt III. 2 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wycofywania produktów ze sprzedaży lub wprowadzania nowych towarów.

  • Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    1. płatność gotówka ,kartą przy odbiorze w siedzibie firmy,

    2. przedpłata na konto bankowe:
      FOLRES sp. z o.o.
      ul. Hanasiewicza 10
      35-103 Rzeszów
      Nr Konta Bankowego: 
      94 1050 1562 1000 0090 3048 1288

    3. za pobraniem - należy zapłacić kurierowi za towar w momencie odbioru przesyłki.

  • Koszt dostawy zakupionych produktów jest wskazany na stronie e-folres.pl

  • Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy zgodny z powyższym cennikiem. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

  • Koszt przesyłki jest uzależniony od wybranej formy płatności i wagi przesyłki zgodnie z powyższym cennikiem.

  • Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru i uregulowania należności za zamówione towary zgodnie z wybraną formą płatności.

  • W przypadku odmowy odbioru przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszej rezygnacji koszty dostawy i odesłania ponosi Kupujący

  • Sklep realizuje wysyłki tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Odbiór osobisty dostępny pod adresem ul.Hanasiewicza10 ,35-103 Rzeszów w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00

  • Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę przy odbiorze i w przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia lub ubytku powinien albo odmówić przyjęcia towaru, albo przyjąć go wraz ze sporządzonym przez przewoźnika protokołem szkody

  • Kupujący może żądać nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy, a jeśli jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów ma prawo domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

  • Zastosowanie się do powyższej procedury gwarantuje, iż nowe produkty zostaną niezwłocznie dosłane bez dodatkowych kosztów.

  • Kupujący, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Protokołu Reklamacji".

  • Przewidywany czas dostawy przesyłki od momentu wysłania wynosi 1-2 dni.

  • Podane koszty przesyłek obowiązują na terenie Polski.


Zwroty

  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, wraz z dowodem zakupu oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należy przesłać na adres sklepu. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru, który nie jest w żaden sposób zniszczony oraz nie był używany (nie nosi jakichkolwiek śladów używania).

  • Zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu, drogą przelewu bankowego na wskazane przez Kupującego konto lub przekazem pocztowym na wskazany na zamówieniu adres. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru przez Kupującego.

  • Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupujący z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Późniejsze reklamacje dotyczące uszkodzeń spowodowanych transportem nie będą uwzględniane.

  • Koszt przesyłki zwrotnej oraz opakowania ponosi Kupujący. Przesyłka winna być zabezpieczona w taki sposób, by towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

  • Zwrot towaru uszkodzonego podczas przesyłki z winy Kupującego nie będzie uwzględniany.

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Reklamacje

  • Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia.

  • Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-sklep@folres.pl.

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Inne

  • Zdjęcia zamieszczone na stronie sklepu e-folres.pl są własnością firmy FOLRES sp. z o.o. lub zostały użyte za zgodą ich właścicieli. Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody właściciela jest nielegalne i zabronione zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz.U.94 Nr 24 poz. 83.

  • Wszystkie znaki handlowe zostały użyte w celach informacyjnych i stanowią własność ich odpowiednich właścicieli.

  • Zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą różnić się od otrzymanego towaru.



Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.